A bit of everything. Many sides of my life reflecting a lot of personalities

Sunday, April 06, 2008

saturday

bad day. Didnt really like my training. I am not that kind of Brazilian type, open, crazy, party, etc. I am more reserved, object planning, managing, office party. Not wild party.
In my capoeira training, the trainer pushed us to do some samba dance whatsoever. What the hell. I am here for training not for dance. I dont like the dance. I am crazy about capoeira. But not crazy about Brazilian mentality or culture. Possibly I am ignorant. But hei you can not change people. Dont expect to change me.

5 comments:

Silly said...

cuma mo bilang... situ keren juga yach... hahahaha...

Fotonya oke juga... saya promosiin di blog yach... biar wanita2 berhigh heels itu pada mampir ke sini? (I'm one of them... secara, waktu itu juga saya berhigh heels kok :-) )

ehhh... makasih yach mampir ke blog saya... udah berapa lama baca2???... kok baru nongol??? :-)

noldie said...

bos...numpang lewat yah

*sebar kemenyan*

Poison Ivy said...

Lho, lha? So you are a brazilian who understands basa endonesah very well?

Eh, err... perutnya... errr *degdegdeg* itu perutnya... rata yah? *malu*

Nurul Qomariyah said...

Paullll.... So long nggak ceting ya? Apa kabar? Tengkyu ya mampir2 ke blog gue.. Blog gue ada 2 lho sekarang. Selain yang blogspot ada juga di motormio.blogdetik.com.

Sukses ya ul... Kapan ke indonesia ?

paulkun said...

wah tumben ada yang nulis. hehehe karena gua nggak pernah mikir ada yang baca tulisan gua. thank you semuanya.